so many reasons to smile

when a pimple breaks out
on my face
all i can think off is popping it out
instead of having it
continue manifesting in there
anyway that is something random

it is july
on a rainy thursday
my head is not functioning today
in the office
not that the rain helped

i began to get lost in my thoughts
and found myself thinking of
our relationship
yes the long distanced one
even when apart
i do miss him very much
though he is out of my sight
but definitely not out of my mind

今天
刚刚听到这首歌
觉得好有 feel

唯獨你是不可取替
郑秀文 演唱

曾听说有许多恋爱
没有结果却剩伤心者感慨
令我都刻意避开
是我不敢相信真爱
但你不惜真心真意对待
竟令我在感到意外
让我献出同样被爱全面喝彩
如果今天将失去眼前的一切
剩底晴风雨袖也不计
唯独你一个是不可给取替
是我生命里的一切

如早知今生跟你有幸可真爱
在当初应更努力为未来
其实我知道是可一不可再

下半生 准我留住你一直相爱
谁似你这般欣赏我
谁也算不上你一般清楚我
问我可需要什么
愿你终生交托给我
让我一生好好把你照料
请让我体恤你需要
让我献出全部热爱
从来没缺少

在他家 人家在玩游戏 :)

Comments

i n t e r e s t i n g